نحوه ثبت سفارش

اگر عضو جدید هستید باید حتما یک حساب کاربری داشته باشید.
اگر قبلا حساب کاربری ایجاد کرده اید و عضوی از سایت ما هستید، پس برای خرید حتما باید وارد حساب کاربریتان شوید.
پس از جستجو کالای مورد نظر، شما می توانید قیمت کالاها را باهم مقایسه نموده و پس از آن کالا را به سبد خرید خود منتقل نمایید.

* هنگام انتخاب و ثبت سفارش به ابعاد ، رنگ ، تعداد و مشخصه های دیگر کالای مورد نظر دقت نموده و سپس به مرحله بعدی بروید *

شیوه های پرداخت

روش های پرداخت به دو صورت : پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی و انتقال وجه از طریق کارت به کارت ، می باشد.

در حال حاضر امکان پرداخت در محل و درب منزل وجود ندارد.

نحوه ارسال سفارش

سفارشات داخل تهران بسته به حجم کالا، از طریق پیک موتوری یا ماشین انجام خواهد شد و هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.
زمان ارسال کالا نهایتاً 24 ساعت پس از ثبت سفارش خواهد بود(ایام غیرتعطیل).
در صورت اینکه برای دریافت کالا عجله دارید، با شماره پشتیبانی تماس بگیرید، در صورت امکان و محیا بودن شرایط سعی میکنیم کالا را زودتر به دست شما برسانیم.

اگر خارج از تهران هستید حتما در حساب کاربری خود اطلاعات دقیق آدرس و کد پستی ثبت گردد. کالا از طریق پست ارسال خواهد شد و هزینه ارسال توسط مشتری پرداخت خواهد شد. کارشناسان ما قبل از ارسال با شما هماهنگی های لازم را انجام خواهند داد.

توجه فرمایید فاصله زمانی ثبت سفارش تا تحویل کالا برای سفارشات شهرستان‌ بین ۱ الی ۴ روز کاری خواهد بود.

بازپس گیری کالا

در صورتیکه مغایرتی میان کالای ثبت شده از طریق تیم فروش و کالای ارسال شده وجود داشته باشد امکان باز پس گیری کالا وجود دارد.
(خواهشمندیم توجه داشته باشید که دسته‌ای از کالاهای موجود در وب سایت بر اساس کشور سازنده به فروش می‌رسند).

در صورت وجود نواقص ظاهری یا اتمام دوره انقضای کالاهای مصرفی پزشکی، هزینه بازپس فرستادن کالا به عهده ما است.
(توجه داشته باشید که در مورد کالاهای مصرفی پزشکی در صورت مشاهده موارد بالا از بازنمودن بسته‌بندی کالا و استفاده از آن جداً خودداری فرمایید.)

توجه : در صورت هرگونه مشکل یا نقص کالا زمان دریافت، به هیچ عنوان بسته بندی کالا را باز نکرده و عکس و تصویر برای ما ارسال نمایید.برخی از کالاها با توجه به پلمپ بودن بسته بندی در صورت باز شدن به هیچ عنوان پس گرفته نخواهد شد.

مسئولیت هرگونه آسیب به هنگام دریافت کالا از سوی پست و یا باربری به عهده مشتری می باشد.

چگونه کالا را برایمان ارسال نمایید؟

پیش از هر چیز خواهشمندیم قبل از ارسال کالا با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا در جریان ارسال کالا از سمت شما باشند.

عودت وجه کالای بازپس گرفته شده

بعد از باز پس فرستادن کالا ، دو انتخاب برای دریافت هزینه پرداخت شده دارید:

درخواست شارژ حساب کاربری برای سفارش مجدد

هماهنگی با بخش پشتیبانی مشتریان ، اعلام شماره کارت و واریز مبلغ توسط ما

پشتیبانی

همکاران ما آماده پاسخگویی به تمامی سؤالات و ابهامات شما در خصوص فرآیند سفارش و ارسال هستند.
در صورت نیاز به مشاوره خرید می‌توانید از طریق شماره تلفن 09380424797 و یا پشتیبانی شبکه‌های اجتماعی ، سوال خود را مطرح کنید.